Skip navigation links
3M
Albaraka Turk
Avanti
BASF
BNP Paribas
Bosch
Cargill
Citibank
Coca-Cola
Delivery Hero
DHL
Ericsson
Ford
GE
Huawei
Hyundai
ICBC
Intel
Kuveyt Türk
MAN
MANGO
Microsoft
Nestlé
Novartis
Pfizer
Pirelli
Schneider Electric
Shell
Siemens
Toyota
UniCredit
Unilever
UPS
Bu sayfa yazıcı önizleme sayfasıdır.
Sayfaya geri dönmek için tıklayın.
Sayfayı yazdır

Huawei 

 

Türkiye’deki faaliyetlerine 2002 yılında Ankara ve İstanbul’daki iki ofisiyle başlayan Huawei Türkiye, bugün %85’ten fazlası Türk olmak üzere toplamda 1.500 kişiyi istihdam etmektedir. İstanbul ofisinde Ar-Ge Merkezi, Eğitim Merkezi ve Müşteri Çözümleri İnovasyon & Entegrasyon Deneyim Merkezi (CSIC) olmak üzere üç önemli operasyon barındıran Huawei Türkiye, dünyanın önde gelen bilgi ve iletişim teknolojileri çözüm sağlayıcısı olarak 2017 yılında Türkiye’deki 15. yılını kutlamıştır.

 

Huawei Türkiye Ar-Ge Merkezi

 

2009 yılında Huawei İstanbul ofisinde açılan Ar-Ge Merkezi, kurulduğu günden itibaren 120 milyon ABD dolarından fazla yatırımla, Huawei Ar-Ge merkezleri arasında Çin’den sonra ikinci en büyük Ar-Ge merkezi haline gelmiştir. Yıllık toplam gelirinin %14’ünü Ar-Ge’ye ayıran Huawei, Türkiye’deki Ar-Ge merkezi için her yıl 20 milyon ABD doları ek yatırım gerçekleştirmektedir.

 

Huawei Eğitim Merkezi (Akademi)

 

Huawei Türkiye, ülkedeki bilgi ve iletişim teknolojileri sektörüne sadece yenilikler ve ürün portföyü ile değil aynı zamanda yetişmiş insan kaynağı sağlayarak da katkıda bulunmaktadır. Bu amaçla 2008 yılında kurulan Huawei Akademi, 11 ülkede Türkçe, İngilizce ve Rusça eğitim programları sağlamanın yanı sıra her geçen gün gelişen yapısı ve büyüyen ekibiyle Türkiye’nin yanı sıra Azerbaycan, Arnavutluk, Gürcistan ve Beyaz Rusya olmak üzere tüm Orta Asya bölgesine hizmet sağlamaktadır.

 

Huawei Müşteri Çözümleri İnovasyon & Entegrasyon Deneyim Merkezi

 

Huawei Türkiye; Ümraniye, İstanbul ofisinde kurulan İnovasyon Merkezi, Türkiye’nin tecrübesini küresel arenada paylaşırken, yaklaşık 400 metrekarelik bir alanda faaliyet göstermektedir. Huawei’nin toplamda 1 milyon ABD doları yatırım yaptığı İnovasyon Merkezi, 600’den fazla global operasyonu gözlemleme deneyimi sunmaktadır.

 

İş Birimleri

 

Telekom: 2009 yılında Türkiye’deki her üç operatörle 3G altyapısı konusunda iş birliği gerçekleştiren Huawei Türkiye, bu alandaki çalışmalarıyla birçok ödüle layık görülmüştür. Bilişim 500 araştırmasına göre 2013, 2014 ve 2015 yıllarının en büyük altyapı sağlayıcısı ödülünün sahibi olan Huawei Türkiye, 3G’deki başarısını 1 Nisan 2016 tarihinde faaliyete geçen 4,5G altyapısı ile taçlandırmıştır. Türk Telekom, Turkcell ve Vodafone Türkiye ile olan 4,5G altyapısı iş ortaklığı ile Huawei Global tarafından en başarılı ülkelerden biri olarak gösterilmiştir.

 

Mevcut şebekesi aracılığıyla Türkiye’nin üçte ikisine hizmet veren Huawei Türkiye, Vodafone Türkiye’nin altyapısının tamamını, Türk Telekom ve Turkcell’in altyapısının ise büyük bir kısmını sağlamaktadır.

 

Tüketici: 2011 yılında kurulan Huawei Türkiye Tüketici İş Birimi, telefon pazarındaki yatırımlarını hızlandırırken, 2015 yılından bugüne saha yatırımları, operatörler ile gerçekleştirilen anlaşmalar, pazar yatırımları ve akıllı cihaz lansmanları ile büyümeye ve dikkat çekmeye devam etmektedir. Mevcut gücünü sürdürmek ve Türkiye’deki Huawei kullanıcılarının Huawei’nin inovatif gücünden faydalanmalarını sürdürmeyi öncelikleri arasında gören birim, sponsorluklar, iletişim ve farklı projelerle Türk kullanıcılarının yanında olmaya ve cihaz pazarının yürütücü gücü olmaya devam etmektedir. Birim, önümüzdeki dönemde de teknoloji ve inovasyon odaklı farklı iş birlikleri ile cihaz kullanıcılarını ulaşılabilir ve inovatif ürünlerle buluşturmayı hedeflemektedir.

 

Enterprise: 2011 yılında faaliyete geçen Enterprise İş Birimi, Huawei’nin küresel stratejisinin bir parçası olarak Türkiye’de Penta, Artronic, Nasa, Prolink, Arena ve Bilgi Elektronik olmak üzere altı ortakla çalışmaya devam etmektedir.

 

Huawei Türkiye Enterprise İş Birimi, değişen müşteri ihtiyaçlarına paralel olarak, küresel dikey endüstrilerin, kamu, enerji, eğitim, ulaşım, finans, sağlık ve KOBİ’ler gibi kurumsal müşterilerin ihtiyaçlarına yenilikçi ve geniş ürün yelpazesiyle yanıt verirken, müşterilerinin etkili iş modelleri geliştirmelerini sağlamaktadır.