Invest News DetailMilliyet - Uluslararası lojistik ve ekspres taşımacılık şirketi DHL Express, Başbakanlık Yatırım Destek ve Tanıtım Ajansı ile işbirliğine gitti. Yatırım çekmeye yönelik olarak Türkiye’nin tanıtımı için yapılan işbirliği kapsamında DHL’nin Türkiye’den Avrupa’ya giden kolilerinin ve TIR brandalarının üzerine, İngilizce olarak ‘Yatırımcılar Türkiye’yi, Türkiye Yatırımcıları Seviyor’ afişleri basılacak. Düzenlenen toplantıda konuşan DHL Express Ortadoğu, Kuzey Afrika ve Türkiye Bölge Direktörü Michel Akavi, kampanyanın bir yıl boyunca devam edeceğini ve DHL’nin renkli kutularının üstüne yazılacak mesajla yatırımcıların dikkatinin çekileceğini söyledi. Akavi, günde 6 bin, ayda 150 bin gönderim yaptıklarını, bu paketlerin ve zarfların önemli kişilere gittiğini belirterek, kampanyanın etkili olacağına inandıklarını belirtti. Akavi, anlaşma maliyetinin düşük olduğunu, DHL’nin bu tür bir tanıtım kampanyasını sadece Türkiye’yle yaptığına dikkat çekerek, kampanya amacına uygun bir şekilde giydirilecek bir kamyonun maliyetinin 10 bin Euro olduğunu kaydetti.