24.03.2010

Çağrı merkezi devi Teleperformance Türkiye’de

 

Türk İnternet - Çağrı merkezi hizmetlerinde yıllık 1,8 milyar avroluk geliriyle dünya lideri konumundaki Teleperformance, Türk firması Metis’le ortaklık yoluyla Türkiye’de faaliyet göstermeye başladı. Metis ve Teleperformance tarafından yapılan açıklamada, Türkiye’de büyüyen çağrı merkezi sektöründe yer alarak servis kalitesini yükseltmek ve dünya standartlarına uygun CRM (Müşteri İlişkileri Yönetimi) hizmeti vermek üzere, Metis’in % 75 hissesinin Teleperformance tarafından satın alındığı duyuruldu. Dünya çapında 100.000’i aşkın çalışanı ve 267 çağrı merkezi olan Teleperformance, yılda 1,5 milyarın üzerinde müşteri çağrısına yanıt veriyor. Metis ise operasyonlarını, İstanbul’da iki ve Uşak’ta bir adet olmak üzere toplam üç çağrı merkezinden yürütüyor ve yaklaşık 900 kişiyi istihdam ediyor. Teleperformance ve Metis yetkilileri, T.C. Başbakanlık Yatırım Destek ve Tanıtım Ajansı’na (TYDTA) bu önemli anlaşmaya yaptığı katkıdan ötürü minnettar olduklarını belirttiler. Başbakanlık Yatırım Ajansı, özellikle yatırıma karar verme sürecinde ve yatırımın gerçekleşmesi için gerekli görüşmelerin düzenlenmesinde, ilgili hükümet yetkilileri ve özel kuruluşlarla koordinasyonun sağlanmasında bu yatırıma destek verdi.

teleperformance; metis; çağrı merkezi sektörü; satın alma; çoğunluk hissesi; türkiye çağrı merkezi; crm; müşteri hizmetleri; tydta