21.07.2011

Türkiye'yi stratejik pazar seçip yılda 30 milyon avro ayırdı, 1000'inci mağazayı açtı

Hürriyet - Türkiye'nin önde gelen perakende zincirlerinden DiaSA, 1.000’inci mağazasını İstanbul, Kozyatağı'nda açtı. Konu hakkında düzenlenen toplantıda konuşan Sabancı Holding Perakende ve Sigorta Grup Başkanı Haluk Dinçer, 1.000’inci mağazaya ancak 11 yılda ulaştıklarını söyledi. Bundan sonra mağaza sayısında gaza basacaklarını ve birkaç yıl içinde 2.000’inci mağazaya ulaşacaklarını ifade eden Dinçer, "2.000’inci mağaza için bir 11 yıl daha beklemeyeceğiz. Kabaca her üç yılda bir mağaza sayımızı katlayarak ilerleyeceğiz" dedi.

Dia Group CEO’su Ricardo Curras ise 1.000’inci mağaza ile Dia Grubu içinde Türkiye'nin ikinci sıraya yükseldiğini söyledi. Curras, "Yıllık yatırım miktarımız 350 milyon avro seviyesinde. Bunun 30 milyon avrosunu her yıl Türkiye'ye yatırıyoruz" diye konuştu.

Sabancı Grubu ile iş birliği sayesinde Türkiye'nin Dia için ana stratejik ülkelerden biri olduğunu belirten Curras, "Yakın gelecekte daha da güçleneceğimize inanıyorum. Büyüme stratejimizde Türkiye önemli bir yere sahip" şeklinde konuştu.
/Style%20Library/Invest/images/news.png
Türkiye; perakende sektörü; organize perakende; dia; diasa; sabancı; perakende zinciri