27.05.2011

Vodafone, 30 ülke arasında en hızlı Türkiye'de büyüdü

Zaman - Türkiye pazarına beş yıl önce Telsim'i alarak giren İngiliz Vodafone Grubu, bu yıl en yüksek büyümeyi Türkiye'de gerçekleştirdi. Vodafone Türkiye, 2010-2011 mali yılında gelirlerini % 30 artırarak 3,7 milyar TL’ye, kârını ise 447 milyon TL’ye çıkardı.

En büyük ikinci doğrudan yabancı sermaye yatırımı ile 2005 yılında Türkiye pazarına giriş yapan Vodafone, özellikle son iki yıldır yürüttüğü müşteri odaklı stratejik programı sayesinde beş yıllık dönemi, 10,9 milyar TL'ye ulaşan toplam yatırım, 16,8 milyon abone, 3,7 milyar TL’lik yıllık gelir seviyesi ve % 27,1 gelir pazar payı ile tamamladı.
Türkiye; telekom sektörü; mobil iletişim; vodafone türkiye; vodafone grubu

TÜRKÇE