28.05.2010

Ferroli Türkiye, grup liderliğini hedefliyor

 

Dünya - Türkiye'de 20. yılını kutlayan ısıtma ve soğutma çözümleri üreticisi Ferroli, 2014 yılına kadar % 300 büyüme hedefliyor. Son üç yıldır Düzce fabrikasında gerçekleştirdiği üretimle hem Türkiye pazarında hem de Ferroli Grubu içinde farklı bir konumda yer alan Ferroli Türkiye, gözünü gruptaki liderlik koltuğuna dikmiş durumda. Ferroli Türkiye, üretiminin % 60'ını iç pazara sunarken, % 40'ını toplam 30 ülkeye ihraç ediyor.

 

Grubun yatırım yaptığı yedinci ülke olan Türkiye’deki şirket, son altı yıldır grubun en yüksek ivme ile büyüyen şirketi olma özelliğini korurken, Türkiye; Ferroli Grup içinde en yüksek ciroya sahip üç ülkeden biri haline geldi. Türkiye’yi bölgesel bir üs olarak konumlandıran Ferroli, bölge ülkelerine Türkiye üzerinden ulaşmayı planlıyor.

türkiye; düzce; ferroli türkiye; ferroli grubu; kombi; soğutma; ihracat; bölgesel üs

TÜRKÇE