8.10.2008

"Citroen markası, Türkiye'de olması gereken yerde değil"

Dünya - Citroen'in Türkiye distribütörlüğünü yapan Bayraktar Holding şirketlerinden Baylas Otomotiv A.Ş. Genel Müdürü Müfit Atasaven, Citroen markasının Türkiye'de olması gereken yerde bulunmadığını belirterek, "Önümüzde iyi bir potansiyel olduğunu düşünüyoruz" dedi. Ataseven, Citroen'in dünyada güçlü bir marka olduğunu; ancak Türkiye pazarında bilinirliğinin o kadar gelişmediğini söyledi. Ataseven "Türkiye'deki pazar payımız % 2,5-3'ler seviyesinde. Temkinli bir şekilde ürünlerimizi müşterilerle buluşturarak daha iyi sonuçlara ulaşacağımızı düşünüyoruz" diye konuştu.
/Style%20Library/Invest/images/news.png