26.10.2010

Türkiye “çağrı merkezi üssü” olmaya aday

Hurriyet Daily News - Türkiye, sunduğu coğrafi avantajlar ve genç nüfusu ile çağrı merkezi sektöründe küresel bir oyuncu olma yolunda ilerliyor. Uluslararası çağrı merkezi şirketleri için Türkiye’nin sunduğu imkânlar ülkeyi yakın gelecekte bir “çağrı merkezi üssü” haline getirebilir.

Bu yıl altıncısı düzenlenen İstanbul Çağrı Merkezi Konferansı ve Fuarı’nda konuşan Jabra Türkiye Satış Müdürü Deniz Babucoğlu, Türkiye’nin müşteri, satış ve pazarlama işlemlerini yürütmek için uluslararası şirketlere cazip fırsatlar sunduğunu söyledi. Babucoğlu, Türkiye’nin gelişmiş teknik altyapısı, kalifiye ve hesaplı iş gücü ve düşük iletişim maliyetleri ile çağrı merkezi sektöründe büyük bir potansiyele sahip olduğunu söyledi.

Her yıl yaklaşık % 50 büyüyen çağrı merkezi sektöründeki çalışan sayısının 2012 yılında 50.000’i bulması bekleniyor.
türkiye; çağrı merkezi; çağrı merkezi sektörü; çağrı merkezi şirketi; jabra; deniz babucoğlu

TÜRKÇE